I'm sorry if he hit you with a full can of coke, it's no joke

Det har kommit snö, jag har varit ute och åkt pulka och det har gått en hel vecka sen sist.

Ikväll blir det klassfest här.. Gonna miss you Kalle!! Imorgon är det 18årsfest i Bromma! Aaaa än så länge har 5?! stycken i klassen fyllt 18! Hatar att alla fyller år så tidigt och att jag inte fyller förrän efter sommaren. Precis efter. It sucks..

Annars flyter livet på som det ska... :) Jag bara saknar solen... sommar countdown: 5 månader kvar. När klockan står på kvällsmat kommer jag skrika.

Snart ska jag till skolan och räkna fysik... Gå en hyfsat kort skoldag sen hem o fixa lite roligheter. Hmm, jag vill låna en klänning av någon...... Vänta er ett samtal i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback