sexparteej

igår var det av på parmiddag, sexparty eller vad ni vill kalla det. Det var Heidi och Stephanie som kom på denna underbara idé och sammanlagt blev vi nog ca 25 pers som satt och åt tacos och skrattade åt när folk försökte genomföra sina uppdrag. Träffade Ted för första gången på länge :), mycket trevligt. Han hade som uppdrag att hålla mig på låret under middagen. "alltså... hoppas det inte gör nåt.. snart kommer örfilen... säg till ifall du inte vill att jag ska hålla handen där.." Jonte var vacker som brud (eller en svettig neger?) och Therese var stilig som man. "HEHEHE" Hade en frågesport när folk började bli dragna, tjejer mot killar.

"KILEVIPP!!!"
"men natti inte än!"

"okej Sara, jag ska ta en lunk.. bara du förklarar för mig vad en lunk är"

Vissa blev fullare än andra, men överlag tyckte jag att alla blev rätt bra på det:P Knäppt att alla 4 som delade på flaket fick 6..öl vars. Lekte lite lekar med våra par, lyssnade på när Molly sjöng, skrattade åt folk på toaletten, planerade nattens bravader och hade allmänt trevligt. Åkte taxi hem med Stephanie Ludde o Dingle sen, men kvällen tog visst inte slut där...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback