tack för kvällen... som man säger...

väder
ni får ursäkta min tredje bild på en himmel, men jag tror att jag har fått en fetisch för moln!

gårdagen var... speciell! jag, Elin o Erika åt nudlar på kinarestaurang. skrattade så jag kiknade! skrev rim till Emma och Therese som fyllde arton, tackade för pennan o kaffet och tog första o bästa tåg till skurup! träffade kalle, öyvind, malin b och charlotte på stationen, så vi åkte in med dom. det var en bra bit till therese, speciellt när det var så kallt ute, men vi kom fram till sist. vi kom, vi såg, vi segrade. det var lite drygt i början, kom över min fobi för kladdkaka, drack lite kaffe och sa: Jag tror jag tar mig en öl... vi satt och hade himla roligt åt allas kommentarer och beteende, men vi hade lite brist på sprit. så ja.. vi började spela fulla, emma var nära på att ringa ambulans när erika ligger och krälar på golvet. erika o elin rappade och jag beatboxade. SAAARA IN THE MIIIIX!!! jesper kom med ett flak öl och vi började dricka på allvar. jag gjorde en repris från festen i bussjö. Erika fick den skitsmarta idén att jag skulle ställe mig på soffan o falla ner på dom som dansade, så skulle hon säga till typ 10 pers så att dom skulle ta emot mig och jag skulle flyta runt där i vardagsrummet! bra idé tänkte jag och började dansa i soffan. men erika kom på att... nä det kanske inte var nån bra idé, så hon sket i o säga till folk. det slutade med ett REJÄLT blåmärke, en mosad Erika och ett krossat kristallglas. Jag dummade mig lite, vilket ledde till lite rabalder och att jag knappt fick vara med på Bro Bro Breja. men jag och Erika råkade avslöja oss själva i trappen. Jag Kalle o Elin tog tåget hem kvart i 1 och satt o citerade Nile City hela resan. Jo, visst blev det en trevlig kväll... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback