talking shit about a pretty sunset

pallar inte. har sån ångest och vet inte ens över vad. det blev ingen träning idag för jag har ångest inför provet imorgon, för att jag inte vet vilka sidor jag ska läsa på och för att jag inte läser det. ångest över att jag inte tränar. kunde lika bra gjort det. istället för å kränga choklad på en torsdag, vad är det? inte så konstigt att jag har varit så trött på sistone och har dåliga värden osv, jag sköter ju inte min hälsa. sköter inte mina intressen. jag hinner inte träffa kompisar, jag hinner inte med träning och jag hinner inte med skola. vad hinner jag med egentligen? tiden bara försvinner o jag gör inget vettigt av den! jag önskar att jag vore som alla människor som har så enormt mycket energi, dom sköter allt så bra vilket leder till att dom själva mår bra, det lyser om dom och alla gillar dom. förutom jag, för jag blir bara så avundsjuk och grubblar på hur dom klarar av det. om jag bara kunde göra en sak i taget. min mamma fyller år imorgon och jag har inte ens tagit tid till mig att köpa något litet till henne. ta dig samman sara! ska din nya livsstil inte ens hålla en ynka månad? jag blir knäpp. ok nu skiter jag i att jag mår lite dåligt o "inte kan träna". jag mår ju bättre om ja tränar. de e ju det det handlar om, jag måste träna för o må bra. ska ut o springa nu. sen kommer jag ändå inte läsa nån jävla bok för då kommer jag se oc. jag är hopplös... humöret har jag tappa totalt. bara min pappa hälsar på mig kan jag börja gråta. Låt mig vara... och det jag hatar mest just nu är jävla patetiska människor som blir sura över skitsaker. det finns viktigare i livet. ta inte allt så jävla allvarligt, för jag lovar... alla gör inte allting bara för att ni ska må dåligt. allt kretsar inte runt er. jag vet att jag också är jävligt pissed just nu,  men jag ska ut o göra något åt saken nu... this was just a load of crap....men... PALLA!!!

Kommentarer
Postat av: sjöris

I hear you sister!

2007-02-02 @ 18:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback