tonårsskinn & fuskchampagne

  
  

Igår tog jag bussen till min bästa Erika och gjorde pannkakor. Jag gjorde en blogg till henne (http://kufiskt.blogg.se) och hon lärde mig plinka lite på gitarren. Haha, tror att jag kan! Sen kom vi på den geniala idén att dricka upp resterna från nyår och sitta som två fjortisar och bli fulla framför msn. Öppnade champagneflaskan, tog fram två snapsglas och lite julmust att skölja ner med. Satte på lite skön musik och satt och skrattade åt livet i några timmar. Pratade o camade med lite trevligt folk på msn, som också ville festa med oss. Erika bad mig gå och hämta cider en gång,  men det enda jag hittade var en katt. Deckade vid halv 3-tiden och i morse mådde jag som på sista bilden. Skrattade åt konstiga samtalsämnen igår och somnade framför Piff o Puff. När jag åkte hem var det riktigt fint vårväder, så nu ska jag ut o traska i det och ner till min kära vän Julia för att ta en kopp kaffe och gråta över livet!

elegant & bekant

Kommentarer
Postat av: pika

Det skålar vi på och gör om igen och igen!! :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback