wasted again

henki o andre

igår var det artonårsfest igen! jag, julia, dingle o andréa begav oss ut till bromma där det var hålligång! jag o julia satt och myste med vår trogna vän och träffade massa folk som man inte sett på evigheter! Vidar, Gurra... You name it :) Linus, Lucas, Sandra o Jessi kom och joinade oss, Olsson såg ut som en Chippendale och Jörgen var glad i hågen han! Alla var väldigt givmilda vilket slutade i att det kanske blev lite mycket av det goda... Men lika glad var jag för det :) Vi dansade, Vidar rövade bort mig, jag träffade en vandrande pinne inne på toaletten, sjöng Barbie girl med FLICKAN och åt svinigt goda varma mackor... Kvällen slutade med att Julia tog min säng och somnade i en koja.

Nu  ska jag iväg o träna, men det känns inte riktigt som jag har orken till det... plus att det kommer bli svårt att spela volleyboll med 9 fingrar, högg mig när jag täljde igår :(

Kommentarer
Postat av: JWO

TACK, för att du är du och TACK för du är min vän som alltid tar en eller för många öl med mig! (L) hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback