finns det något mer deprimerande än en läggmatch i pingis på psyket?

kärleken är alltid lycklig. det är idioterna som inte vill ha en som gör en olycklig!

visdomsord från vår kära emil jensen som jag var och lyssnade på för andra gången ikväll. han är så mysig och gör mig alltid på lika bra humör... :) är lite nykär. jag blev idag övertygad att smälta ut och sticka in, samtidigt som jag endast ska köpa krav-märkt knark.

övrigt så har jag fikat bagel + tonfiskmacka på snuggles och hartmans idag! två gånger, vilken lyxlivare jag är! känner mig rik utan pengar... efter att ha pantat lite glas på roskilde så har jag väl tjänat ihop dom pengarna igen! förresten är idag dan före dan före roskilde! najs!

det sjukaste. var och hälsade på min mormor och morfar idag och kollade lite gamla teckningar och sådant som vi ritat när vi var små. Hittade en berättelse som jag skrivit när jag var 7 (SJU!!) år, alltså gick i ettan när man precis börjar lära sig skriva? Och jag hade använt ord som jag knappt vet vad det betyder nu och jag stavade rätt till typ allt! Även om ploten var lite väl invecklad i min berättelse, så kunde jag inte rå för att bli lite imponerad av mina dåtida kunskaper inom läs- och skrivning, så jag måste skriva ner sagan här. Med exakt stavning, ordval, komma, versaler och gemener.
Here you go!:

image325ROMAN
Det var en mörk och stormig natt. Plötslig hördes ett skott. Ett gäng pirater slåss med främlingslegionärer och cowboys medan lejon, elefanter och tigrar hoppar på flickan som ligger fastbunden på en ubåt. Flickan skrek. En dörr slog igen. Plötsigt dök ett piratskepp upp vid horisonten. Medan miljoner människor svalt, levde kungen i lyx och överflöd. Under tiden växte en pojke upp på en gård i kansas SLUT PÅ DEL 1.

2:A DELEN ........ det snöade lätt och den lilla flickan i den slitna sjalen hade inte sålt en enda violbukett på hela dagen. I samma ögonblick gorde en ung läkare på distriktssjukhuset en betydelsefull upptäckt. Den mystiska patienten på avdelning 213 hade just kommit till medvetande. hon stönade svagt. Var hon måhända syster till pojken i kansas som älskade flickan i den slitna sjalen, som var dotter till den flicka som undsluppit piraterna? den unge läkaren rynkade pannan............

hon suckade då han tog hennes hand .......... och så levde de lyckliga i alla sina dagar

SLUT

SLUT

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Natalie

jävla mirakelbarn! :D

2007-06-29 @ 15:45:16
Postat av: JWO

helt sjukt sara. säger samma som natti, jäääävla mirakelbarn! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback