jag är den mänskliga versionen av ett trippat Smartie

nu har jag minsann de närmaste 3 måndarna framför mig bokade!

det börjar med studenten nu på fredag och skriva färdigt de sista arbetena nån gång i veckan
på måndag sticker jag till Landskrona, där jag tältar hela veckan!
... ända till helgen, då jag flyttar in i Elins välomtalade stuga i Sandskogen!!!
och måndagen därefter jobbar jag. sen blir det jobb jobb jobb & självständighet med elin tills...
midsommar & ROSKILDE! där det är tältning igen och konsert & fest för fulla och tomma muggar!
sedan är det jobb igen. städa städa i ett par veckor tills det är dags för...
CYPERN & AGIA NAPA!!! där jag och 7 tjejer kommer leva livet dygnet runt & samla på sig en solbränna som jag kommer ha saknat alltför länge
efter vår tripp utomlands kommer vi komma hem lagom till malmöfestivalen!
och näst sista dagen på festivalen är jag 18 fyllna år!!! MYNDIG! JAG!
i samhället räknad som vuxen och nyrik kommer jag börja mitt sista år i skolan... & snart är det minsann jag som kommer stå på trappan och vråla "fy faaaan vad vi är bra!"

can't wait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback