living in a wheelchaaair!

vilken skönt spontan kväll det blev igår. skulle på fest hos pernilla, men helt plötsligt så skulle hennes och mina syskons fest vara hemma hos mig istället! kom massa blandade människor, lyssnade på marcus äckliga techno-remixer av svenska klassiker. lyssnade på bob marley lite också, men marcus blev arg och bet isönder dennis skiva. kollade på sjukligt roliga klipp på youtube, jag tror minsann alla låg dubbelvikta av skratt. satt och snackade med johan glans ett tag, fick reda på fedeskvaller som sträcker sig upp til stjärnorna :P och ja, kvällen slutade väldigt bra... eller?

nu drar jag ner till elins stuga och bor där hela veckan! jobb endast måndag förmodligen! CHILL! vi ses i sandskogen. på fredag blir det midsommarfirande på soldattorpet!!!


Kommentarer
Postat av: henrik

jau sauknar di...

2007-06-18 @ 01:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback