You're lost!

störda fyra dagar. kommer upp till vårt underbara ställe vid järavallens strövområde. alla hade tänkt på att ta med sig olika saker. jag hade en massa extrakläder ifall något skulle bli blött (vilket allt blev ändå), jessica hade en massa bollar och spel med sig, staffan hade med sig ström, kyl och meterhöga högtalare och jesper hade knappt med sig något :P

Det första jag får höra när jag börjar packa ur sakerna ur bilen är, "ojdå, vi har glömt tältpinnarna hemma". FUCK, hur gör vi nu? Fick improvisera lite, gick ut i skogen och letade upp långa böjda pinnar & feta stockar som fick  hålla tältet på plats. Och visst fick vi upp det! Men det såg tanigt ut som fan och jag kunde inte tänka mig att vi skulle lyckas sova där i 3 nätter..

Första kvällen blev det kvällsbad (riktigt skönt i vattnet!) och lite fotboll o sooont. Åt min hemmalagade pizza. Sen minns jag inte alls vad vi gjorde, men jag sov iallafall jättegott den natten!

Onsdagen var jätteskönt. Det var lite halvklart, men soligt mestadels! och när det var sol, då var det sol... Underbart. Badade lite, men inte lika skönt i vattnet den dagen. Spelade fotboll, låg och lyssnade på sexy back på repeat :P, volleyboll, snackade skit & löst korsord. Åt  jättegod kycklingsallad till kvällsmat och så satte vi igång elden och började pimpla lite öl! Eller lite och lite, totalt gick 16 liter öl åt på fyra pers den kvällen. Och det hade väl sina följder :P Kassa spökhistorier, klättring i träd och omorganisering i tält var några. Men vi hade jättemysigt och jag får väl se hur pass roligt vi hade på filmen vi spelade in ikväll!

Sov jättegott även den  natten, vilket gjorde Mukk skitsur. Hon hade tydligen sovit skitbra, sen hade jag klättrat över mina kamrater och tagit hennes plats i tältet :P Inte uppskattat. Ingen bakfylla på fredagen. Bara chill i solen och gjorde lite kassa lekar som jessica kommit på!  "Freddo smeker kalkoner försiktigt i Kaknästornet"...
Grillade korv på kvällen och gick på strövarrundan. En liten runda var det, men vi gick lite vilse, så vi var inte tillbaka förrän det var var mörkt och dags att sova för att inte frysa ihjäl. Fick lägga mig sist i tältet, för alla var sura för att jag sovit så bra båda nätterna :P Men ja, dom fick som dom ville, "sov" i skarven mellan två luftmadrasser hela natten och yttertältet hade blåst av, så det spöregnade rakt ner i nyllet på mig. Men det är sånt man får ta när man är friluftsmänniska :P Haha, nä "det här klår inte mycket"! Alltså jag lovar.... jag lovar!!!

Nu drar jag ner för att träffa mina kära vänner igen. I like rain, I like ham, I like them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback