det bor en clown i mina skratt o en fakir i varje natt

image288
vad sägs? blond eller brunett? imorgon ska jag besöka frissan och jag funderar starkt på att bli blond igen till sommaren.. och nu när våren är här är det ett tillfälle jag borde ta i akt, tycker jag! i sommar ja... pengarna till Cypern är fixade! tack vare min kära farmor... farmor ja... jag hoppas att hon flyttar in till Ystad, nu när hon egentligen inte har något eller någon ute på landet längre... usch ja, mycket att tänka på nu!

annars så är det riktigt härlig i stämning i skolan nu, tycker jag. inga som är ovänner med varandra, alla har blivit lite obehagligt öppna, madde fick körkort idag, killarna har börjat skejta utanför skolan och vi tjejer sitter och solar. Snart ska också jag, Malin, Shabi och Roy på dubbeldejt, som på den gamla goda tiden!

och en dag försvinner jag ur dina ögon, som en svår och jobbig grej...

Kommentarer
Postat av: johan

blond

2007-03-15 @ 16:28:43
Postat av: Anonym

blond

2007-03-15 @ 16:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback