...dirty little secrets we all hide

k?b?j!
SÅ trött och SÅ godisbakis. Men det  var värt det. Hela helgen var verkligen värd det! Fredagen var jag ledig, vilket var sjukt skönt. Vaknade rätt tidigt och tog en lång god frukost med mig själv och TVn. Kom på att jag var festsugen, så jag ringde Pernilla och frågade ifall jag kunde följa med henne till Cheese på kvällen och så blev det. Det var kul, för det var så sjukt längesen jag träffade dom mänskorna! Kristian fick en vinflaska i present och ja o min kära kusin började pimpla våra öl. Fick reda på ett och annat den kvällen, hahaha! Oh my. Satt och hade väldigt trevligt, kollade töntiga animerade filmer på datorn.. Lite deeptalk blev det också till slut, innan jag och PT drog vidare till Henki!

Vägen dit var rätt krånglig och vinglig på cykel. Trodde vi hade koll på situationen, men vi kom till en återvändsgräns, fick krypa genom massa träd och lera och skog för att komma ut till... motorvägen? Hur gör vi nu? CYKLA SOM FAN! Ja, jag vet inte om jag var uppe i hundratio men det var lite adrenalinrusch att cykla så man låg ner i rondellen med cykeln. Kom äntligen fram vid halv 12-tiden och träffade massa kul folk. Kramades våldsamt med Olsson så han fick näsblod, skaffade dejt till balen, blev ett bi som drack för mycket... Det kändes som att jag varit där i flera timmar, men två timmar senare än ankomsten var jag hemma i min säng! Kul var det iallafall!

Oj, gårdagen var verkligen behövd den med... Typ ett halvår sen jag, Elin, Erika och Malin hade en av våra sunkkvällar! Vi laddade upp med fondue och satt och åt oxkött, pommes chateu och egna supergoda såser hur länge som helst. Det är typ det godaste man kan äta. Linus kom in om och hälsade på, för nu ska han till Göteborg i 8 v! Efter fonduen så smälte vi maten lite, kollade på när The Ark vann Melodifestivalen och laddade upp med ny fondue... Chokladfondue! Tillbehör: banan, ananas, äpple, vindruvor... Himmelriket! Blev lite misslyckad choklad bara, men det gick att äta ändå!! Snackade skit till typ 3. Det tog inte slut helt enkelt! Riktigt smaskiga hemligheter kom fram! Efter att allt godis var slut och till och med allt extragodis, så sov jag riktigt gott.

ganget

Kommentarer
Postat av: Hendrig!

Jag tror bannemig att du gick (cykla) genom samma jäval snår som jag påväg till henke ^^,

2007-03-11 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback