God Damn! We just had a near-life experience, fellas.

Åhhhh, äntligen är det helg!! För det är precis vad det är! För jag har ingen skola imorgon! För jag ska inte skriva nationellt prov, så jag är ledig!! Riktigt skönt. Har faktiskt varit en riktigt chill vecka. Har inte haft alls mycket i skolan. Mer tid åt vänner och träning! Vilket har varit en himla tur, för just denna veckan tror jag att mina vänner har behövt mig lite extra. Behövt någon iallafall. Och träning är aldrig dumt det heller.

Tja, vad har hänt denna veckan? Var i Lund med skolan. Gick onödigt långa rundor med Elin, väldigt irriterande! Gick i en halvtimme för att hitta en godisaffär, eller en affär överhuvudtaget! Men vi hittade bara dumma fabriker och gummor i Ku Kux Klan-mössor. Vilket förresten var sjukligt roligt. Försökte ta bild på henne, men det blev ingen bra, eftersom KKK took my baby away.

I måndags hade vi uppspel i aulan me Shakespeare. Jag var lady Macbeth! Vår pjäs blev rätt tråkig, men det var riktigt riktigt roligt att titta på alla andra. Amanda Nyberg som halvnaken Julia, Henke fick Romeo att joina Chippendale's och Viktor på storbildsskärm med en flugsmälla. In the quiet words of the Virgin Mary... come again? Ja, så var det iallafall och det var minst sagt intressant!

Näst väntar ett upptappat (kan man tappa upp?) bad och lite välförtjänt choklad! Eller så tar jag en morot. Different shit, different name.

Kommentarer
Postat av: Hendrig!

För jag vill se er pjäs :)

2007-03-08 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback