I'm rotten like a 3 week half full glass of breast milk...

jag kräver mycket mera än en sönderpökad säng... (8) Ja, visst är det skönt med lite nostalgisk sommarmusik när värmen kommer smygande runt gaveln... Men nostalgin är dock något som INTE har gjort min dag! Har varit lite kranky på sistone och när mina föräldrar började skrika på mig över att jag inte plockat undan marcus o johans disk så sprack det... Tog en lång promenad och allt bara släppte... Var ledsen över allt man kan tänka sig, jag var ledsen över en person jag "förlorade" för över ett halvår(!) sen, jag var ledsen över att jag hade  mycket att göra i skolan, jag var ledsen över att jag trots mitt stekande inte fått nån fräsch solbränna, jag var ledsen över att jag inte har lov än och jag var ledsen för att solen höll på att gå ner. En riktig gnällspik, helt enkelt. Gnällig och konstant hungrig. Det är nog PMS... eller så är jag gravid. I typ sjunde månaden?

På tal om det(?), så fyller vår kära Sjöris 18 idag!!! Av någon anledning så känns det väldigt stort.Det är tråkigt bara att vi inte kan ta med henne ut än... Det får vi vänta med i ytterligare hundrafyrtionio dagar! Hundrafyrtionio... Det låter som ett lägre tal när det skrivs som 1 ord istället för 3 siffor... Speciellt om man säger det snabbt! Hunraförtni dagar! BARA!

Förresten så är det typ fyrtio skoldagar kvar till sommarlovet! Det kommer gå så ruskigt snabbt... Snart sitter vi väl på flyget till Cypern eller beställer laglig öl på Malmöfestivalen! Gosh... Hallå jag brinner, så ge mig nåt o bita i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback