my shit stinks much better than yours...

5½ timmars håla... fotografisk bild-läraren var sjuk. vet inte om jag gillar det eller inte? Jo det gör jag nog, för nu kan jag sitta hemma och dricka kaffe och blogga och dricka kaffe och lyssna på chill musik! När jag letade skivor så gjorde jag en underbar upptäckt!! Hittade vår gamla skiva från Gussnava-festivalen i somras!! Så nu sitter jag och sjunger med i varenda låt... Och tänker tillbaka på Snurre Snigel, Stephanies saliv, nakenbad i Tommys pool, kaktusar och den där filmen vi spelade in... Var är den förresten? Den vill jag se!! Jag undrar ifall det kommer bli fler helger ute i Gussnava eller om det är ett avsluta kapitel... Äh, vad snackar jag om, vi kommer festa tillsammans till "livets slutskede" som Charlotta säger! Slagsmålsklubben, SOAD, Takida och Silverstein ftw!!!

gussnava

Nu ska jag försöka få lite ork att skriva en uppsats om en liten melankolisk mördar-ryss, som till slut blir lycklig i fängelset i Sibirien med en prostituerad flickvän vid sin sida! Men orken kommer ju aldrig... Jag är nog lite retard. Det trodde nog alla i morse iallafall när jag kommer till skolan med en Färdtjänst-bil... "undrar vad det är för fel på henne"...

Kommentarer
Postat av: Anonym

men sara hjärtat, det är ingen som behöver fråga sig "vad är det för fel på henne" det ser man ändå :)

2007-03-22 @ 19:02:23
Postat av: Anonym

/sjörisförfan. namnjäveln vill sig inte riktigt, men tyckte kommentaren var så fyndig att jag fick lägga till en till bara för mitt namn, cp =)

2007-03-22 @ 19:03:40
Postat av: Sara

hahaha, ja nu var du allt finurlig ditt retard ;)

Postat av: erika

jag är "nog" lite retard! haha, det var kul! som att det är något att snacka om?!? ;P

2007-03-26 @ 22:55:09
URL: http://kufiskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback