svunna tider

Ibland kan jag komma att sakna svunna tider. Naiva tider. Så enkelt förnöjda. Så mycket underhållande. Vi kunde följa musiken en fredagkväll, bara för att hitta en fest. Vi blev i extas när vi träffade en lokalkändis. Första kärleken, med första pirret i magen, när vi kysstes för första gången. Jag saknar kärlekens charm. Nuförtiden har den blivit så tråkigt likgiltig...
Men var tid har väl sitt. Visst kan man komma att sakna gamla tider, men DENNA tiden har verkligen sitt!!

Bara den här helgen har varit sjukt chill. Fredagen spenderades i mitt uterum, med ett gäng tjejer, vattenpipa och skitsnack. Är lite stolt att jag inte har haft någon fest, fastän jag varit ensam hemma hela helgen.

Lördagen spenderade jag i Sjöbo hos Malin Dahl, med mina kära vänner! Handlade naturgodis för hundra spänn, åt Malins OTROLIGT goda pajer och satt och snackade skit även vi hela kvällen... Trodde vi visste allt om varandra redan, men efter att han skrivit ner frågor fick vi reda på ännu mer... :) Men vi nöjde oss inte riktigt med det, så jag Malin och Elin drog vidare på efterfest hos Tullberg och började grilla killarna där istället. Fick reda på en hel del efter sådär 3 timmars sex-talk. Det är kul vad öppna killar blir när dom fått lite sprit i sig...

jag undrar var svettbandet tagit vägen...

Kommentarer
Postat av: Henki

fan sara.. du skriver jävligt bra. Hur gör du igentligen? nu saknar jag mina "svunna tider"... ordet .. svunna? fan poesi!

2007-03-18 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback