för att skingra tankarna lite...

10 FÖRSTA;
första bästa kompis: Emily Borgström
första bil: mja, först ska jag våga mig på att börja köra...
första kärlek: Jonas
första husdjur: aldrig haft något! men det kommer bli en hund!
första semester: den första utomlands som jag minns var i Spanien med Johans handbollslag
första jobb: i kiosken vid midsommarängen. JA jag vet, sara vill stå i kiosken!
första köpta skiva: den första jag fick var Aaron Carter,sen tror jag att jag köpte någon Backstreet Boys-skiva kort efter...
första riktiga kärlek: Jens
första piercing: don't have, don't want 
första konsert: Johnossi, Kristian Anttila & Dr Dunbar's på Mejeriet! (...OKEJ då, Westlife i Köpenhamn) 

9 SENASTE;
senaste alkoholdrycken: en iskall starköl... var det konstigt nog inte. det var nog en jäger-snaps på Donna Gina 
senaste bilfärd: åkte en liten roadtrip med Jessica igår
senaste filmen du såg: Crash
senaste bubbelbadet: det minns jag knappt.. när vi hade bastukväll här sist antar jag.
senaste spelade cd: Muse - Absolution
senaste kyss: den obehagliga tysken i Göteborg
senaste gången du grät: tidigare i skolan... FAN Andreja, jag saknar dig!
senaste måltiden: mackor med skinka o Pesto + ett glas proviva. jag lever på det!

8 HAR DU NÅNSIN;
dejtat en av dina bästa kompisar: mja... nä det skulle jag väl inte vilja påstå
blivit arresterad: nedrans tingvalla-vakter! men det räknas väl inte?
blivit kär vid första ögonkastet: ohja! det här måste jag spinna vidare på! 
fastnat med blicken i någons urringning? dagligen
fått ditt hjärta krossat: ja det har hänt
sagt att du älskar någon utan att mena det: sorligt nog har det nog hänt, i desperation efter kärlek 
haft ett one night stand: jo
busringt till någon: haha ja, otaliga gånger. men om man heter Inge Snäll, Ann Ahl, Muhammed Svensk eller Berit Hacker så får man skylla sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback