sov du lilla videung

videung
Det här lilla charmtrollet blev min räddning ikväll! Efter en stressig dag, med skola, skola, en skön tur med jessica o natti, skola och lite läxor, ett arbete senare, så föreslår vidar att jag kan komma och kolla hans nya lägenhet och varva ner lite... Så blev det. Jag gick i linne till honom kl 20!! wtf? sommaren är tillbaka?

Jag, Vidar och Jocke satt på hans nya balkis, smöga vattenpipa, käkade chilinötter, lyssnade på Frank Sinatra och kollade på åskan... Så mysigt. Och som grädde på jordgubbarna (för det åt jag faktiskt idag! svenska!) så börjar south park när vidar blev rädd för åskan och vi gick in! is cool!

ja, då ska man väl ta och nanna lite, så att man kommer upp imorgon till matten.... mattemattematte, jag hatar sin cos och tan! ännu värre är det att dessa tre ska invadera mitt prov på fredag! yuckie!

nä det är som jocke lägligt uttryckte sig om vidars matchkläder... "whispers words of wisdom... LET IT BE!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback