you're not coming back, I got a reason to cry

Nänä... Nänä men helt ärligt. Det händer inte. Det finns inte! Det får inte hända!!! Mest livsglädje av alla... 20 år gammal...Va fan, det var inte mer än någon vecka sedan som vi hade krig mest "kickis" räkost och sa att, "det här gör vi aldrig om igen"... nu vill jag inget annat än att göra om det igen!!! sjunga karaoke i bilen och ragga på babbar!! Peka ut vem av grabbarna som är PSB. Det var inte ens en månad sen vi hade race med dom andra bilarna hem från turneringen, moonade för dem, samtidigt som vi krängde godis från videomix. Alltså Andreja, jag vet inte vad jag ska säga eller göra... Jag vet inte vad jag ska ta mig till... Det här finns inte... Jag tror inte på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback