den liknar en nykläckt fågelunge som ramlat ut ur sitt bo och kräkt

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HON ÄR SÅ FAAAAAAALSK

HON ÄCKLAR MIG!!!!!!!

JÄVLA BITTRA SURKÄRRING


..såja

johan glänste igår. 10 damer körde upp och trotsade snöstormar för att få en skymt av Glans och Schyffert på Kalmar teater. hade inte kunnat vara mer nöjd. stora förväntningar på johan, men han manglade ner dom och gjorde ett extremt bra uppträdande.

Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
GLANS!

efter att ha klätt på johan med blicken så var det dags för schyffert att säga sitt. han var bra, men tycker faktiskt inte att han är så extremt rolig. hans knarkar-imitation roade mig dock! okej, han är rätt skön!

en kort liten film från föreställningen är publicerad på min facebook. kolla in albinon!

för att nu återgå till... yoga.

Kommentarer
Postat av: Natalie

jag hade inte kunnat säga det bättre själv!

2007-11-16 @ 14:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback