i like rain, i like ham, i like you

godmorgon regn. godmorgon sista dagen på skolveckan efter lovet. alltså fredag idag! godmorgon kaffet som står och porlar och förbereder sig för att tillfredsställa mig så här en timme innan skolan börjar. godkväll Lund! ja, det är nog planerna som är mest lockande för idag. Att med mina väninnor sticka till Skånes mittpunkt för thaimat som följs av utgång!

Lovet var förresten helt perfekt. Ett par fester, resten av veckan tog jag det bara lugnt och var även i Malmö och shoppade lite nya höstkläder. Maskeraden med YVK i fredags var nog höjdpunkten. Austin Powers drog ut till Zappstugan lite tidigare med övriga som planerat festen (bland annat en julgran och en ninja som senare fick stryk.) Vi 5 damer satt och käkade pizza, smyckade lokalen och började förfesta och starta upp partymoodet! Snart kom resten av folket och ALLA var utklädda. Skitkul! Det blev mycket trevligt sällskap och många lekar som gick sisådär. Ölhävning med tamponger i munnen. Jocke vann. Hann var het hela kvällen. Vilket vi fick bekräftat när vi fick höra vem han åkte taxi hem med senare, haha. Vann bästa utklädnad! Första pris: två snapsar. Inte precis vad jag behövde, men hade inget större val. Slutade med att jag raggade på Bond och med några fyllesamtal på Bar a Bar.

 

det borde serri vara olagligt att behöva cykla till skolan i sånt här väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback