autumn autumn leaves...

nytt projekt. eftersom jessica är extremt efterbliven och börjat lyssna på jullåtar, så måste jag hitta en lista med musik som ger lite höstkänsla!

Lifehouse - Sick Cycle Carousel
Neutral Milk Hotel - Two Headed Boy
Modest Mouse - Gravity Rides Everything
José Gonzales - Crosses
Jens Lekman - Jens Lekman's farewellsong to Rocky Dennis
James Blunt - Fall at your feet
Elliott Smith - Pitseleh

jo men det tyckte jag blev en mysig liten lista. nu ska jag bunkra upp med lite vaniljte, filt och popcorn. JAG VILL INTE LÄGGA MIG!

jullåtar... i oktober...
så efterbliven

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilket kränkade inlägg mot mig! Och inte plural, älskling. Jag har lyssnat på en jullåt, det är singular! Va fan lär ni er på Nv egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback