deo!

har sprungit ifrån läxorna hela dagen. slutade tidigare, perfekt nu när jag verkligen behöver lägga ner lite extra tid på läxor! mja... ringer mukki. "kom hit, jag o pernilla sitter i solen och myser o spelar lite gura." okej, nä jag är inte svårflörtad. satt och myste i solen och oade lite.

blev snart lite syltna. jessica är ju aldrig sen på fika, så kusinerna drog ner till snyggels och mötte upp lady in red! unnade mig en fet bagel med fejkpesto. mangoketchup är mer övertygande. 3 kr för tre bringare vatten, okej det kan jag ta. olsson kom och hälsade på och vi drog ut på tiden så länge som möjligt.

ja nu blir det väl o dra sig hem och öppna min eastpack? icke sa nicke, kaffe hos tarlands lockar mer. snacka skit, kolla på volleybollfilmen om och om igen, lyssna på olssons och mukks planer att göra musikal? nä, till slut ringde min mor hem mig, eftersom hon ville ha cykeln.

så, då blir det plugg nu. det börjar ju faktiskt bli brådis med det mesta som ska in och som ska planeras! eller så bloggar vi lite först...

helgen var perfekt by the way. fredagen spenderades hos ascards med nästan hela YVK. extremt god mat, trevligt sällskap, gamla filmer från "början på karriären" och nya snygga ramsor. ganska snygga ramsor. vi hade roligt åt det iallafall!

lördag = fest. volleybollarna övertygade mig att dra till öja, så det blev lite förfestande hos tarlands. jag var en VINARE hela kvällen. kanske även vinnare? och jag kom nyss på att det var förmodligen därför jag blev aggressiv och började planera stympning med hjälp av morakniv. vin gör mig arg! men hade riktigt roligt på förfesten. kom lite gamla och nya flammor, haha, och till och med en cyklare som jag inte sett sen förra sommaren! blev ett fyllesms till min lärare och lite förvirrade stunder och samtal. helt plötsligt var vi på väg till öja. där jag inte kom in för jag glömt mitt jävla leg. sprang halvvägs hem och ångrade mig, sprang tillbaka och kom in. hade det helt ok och slutade mer än okej.

söndagen spenderades nere i norreporthallen hela dagen. sammandrag på volleyn. vann båda matcherna med 3-0, vilket betyder 9 vunna set av 9 nu! etta i serien, inte fel. måste göra lite reklam för YVK nu, gå in på
http://www.tvystad.se och checka snygga damer spela boll! bra spelat domarn!

plugg. eller kanske plättar först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback