dömd till frihet

jag är ju praktiskt taget släkt med bob hund! sjyssssst! det är jag som är Vilhelm Tell!

image368har varit totalt cp-lost hela dagen. riktigt trött. blev lite piggare när jag och älskade elin tog en kaffe och lite choklad hemma hos mig på hålan. men blev lika snabbt igen trött när gitarrlektionen nalkades. har försökt vila, men jag kan inte somna. som en zombie liksom. astrött, men för spänd för o sova. riktigt drygt.

men snart blir det träning. då kommer jag förmodligen bli på hugget och sen kommer jag få energi lagom till det är dags för bingen! bra planering. kanske skulle ge mig på doktor glas, som gärna ska vara färdigläst till novemberlovet. men nä, då somnar jag bara.

det hade varit en perfekt kväll att tända sune och kolla heroes. få tankarna på annat än skola och krav. eller käka havreflan. men det gjorde jag ju igår. var en riktig nyttodag igår, träffade både linus och sandra och jessica och tog en kaffe med var och en. måste säga att  jessicas havreflanssmet är något utöver det jordiska.

i helgen är jag fruktansvärt sugen på fest. jag borde inte vara det. jag får inte vara det, för det kommer ändå inte hända. på fredag är det lagträff och på lördag kan jag inte festa, för på söndag är det matcher hela dagen. match imorgon också! ahh seriestart! och allas kära Patrik Falk (som jag fortfarande inte har den blekaste om vem det är) ska filma och publicera på nätet. nu är det viktigt att man gör bra ifrån sig! då ska jag vara piggare än idag!

det blir nog fest på lördag trots allt.
Adjö din gamle röv
goddag nya tag

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag satt faktiskt också och tänkte på sune i dag, och min kaksmet!! När tar vi det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback