glas!

-vad kan man mer mata barnet med?

- ris ala malta.
- klister!

hamnade lite i klistret i fredags. kvällen började hur trevligt som helst med några damer på julias loft. för första gången på länge så kunde mina älskade bir fixas! jag har saknat dom! och när alla blivit lite på lyret och börjat mixa till Boomfunk MC's Freestyler, så blev jag tvingad att visa mina skills o halsa öl på film. okej jag var inte så svår. men det var rätt dumt, för sen fastnade den känslan och utövades på resten av ölen. fick plöstligt för mig att följa med till malmö och hämta min kära kusin. i nästa stund ligger man och vaknar till liv i sin säng. tur att jag inte blir bakis av öl.

lördagen var grymt trevlig. börjar med frulle hos tarlands, med heta diskussioner om destillerat vatten. natur VS media! därefter drog vi till kockums i malmö och åkte skrillor i ett par timmar! hade glömt hur roligt det var. tröttnade verkligen inte efter en kvart som jag väntat. åkte nöjd och frusen hem igen x antal vurpor och mulningar senare.

image371

   

på kvällen serverades det 3-rätters hos familjen tullberg. ingrid och lasse är helt otroliga på det där med mat. vitlöksbröd, snittad kyckling med bacon, fylld med fetaost och pesto & äppelpaj till efterrätt. värt! ett glas vin, skitsnack och kvarteret skatan hos tarlands senare gjorde inte heller saken sämre!

hejdå helg, välkommen plugg, väntar på dig lov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback