hewwwwy boyyy

look the other waaaaaaaaay  boy!!!

den h är helgen har ju varit ås mycket mer än jag väntat mig. fredagen började med att jag och mina töser (elin, erika, malin) var och ät god god GOD middag på prince charles! fortsatte med lite skitsnack och ölspel med eva gustav och mukk i amaletorp aka ingenstans!

lördag kväll stack jag och elinperlni ner till kelle i hans "radhus" vid regemenentet och började festa ,lite där. haha vi var ganska kort med folk,men desto roligare! det blev bara massa kortspel, skratteliskratt och sanning eller konka hela hela kvälle. skitkul faktiskt. sludder

söndagen var bara så chill. började med att jag fyllde bubbelbadet med varmvatten ovh lite skum. förberedde med dämpad belysning, levande ljus, mörk choklad och pepparkakor...ååååhh... helt underbart! lite regina spektor i öronen gav mig orgasm! när den var över stack jag till jessica och tog en powernap innan det var dags för oss och theree att sticka till cinema 3 och kolla på råttatouille! en bra film, inte så rolig som pixars brukar vara, men dock så mysig! stack till jobbet strac efteråt och avslutade kvällen med en grymt bra film.
a road to redemptipon som helt enkelt gjorde dagen fullständig. jag tipsar den till alla er filmsugena.....

idag. ja idag började jag dagen med att stressa frukost och shit för att sticka till malmö! har gått i malmö och shoppat h ela dagen med elin och malin! mysigt väre. espresso house kan aldrig gå fel. och inte alla inköp jag lyckats med idag heller. kvällen slutade dock på helt andra ställen. fest en måndag, kan bara hän´da ett novemberlov. sövestad nästa, jävla jobb o fixa öl men till slut kom några givmilda själar och älskade mig för en tjuga. skönt. lekte lite fight club och spelade kortspel. hälsafde på polinsen en kort stund också. bra kväll. nu är jag trött. fortfarande lite sne, men skönt o bara ha dragit igenom allt! Hejdå ó såjnt! 

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHA, tänkte redan på andra stycken "vänta lite här nu, undrar om inte sara skrev detta inatt?!" och vad får jag se? jo, att jag har rätt. du brukar skriva en aning mera städat :)

2007-10-30 @ 17:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback