holy #12

andreja! nummer tolv satt återigen på läktaren igår och förde oss till seger. skönt att en del av dig fortfarande är med oss.
du går där på gatan och ser dig omkring. vad är det som går förbi? det är din tid. om du undrar o undrar var är jag? jag är borta för alltid. finns ej kvar.

Stor Skit har blivit lite av en idol. MONT PAKK ladies and gentlemen!

igår printades några fula fejor i tidningen inför premiären. seriepremiären som gick över förväntan! 3-0 till YVK och idag lyckades speciellt Marie förgylla frukosten för andra morgonen i rad, med sitt underbara media-ansikte plublicerat i Ystan. nu fortsätter vi såhär bara.

volleybollen har tagit massor med tid på sistone, så man lackar efter i skolan känner jag. tredje kvällen i rad idag som volleybollen tar upp hela kvällen.. och jag älskar älskar älskar det, men när jag kommer hem är all energi som bortblåst och jag orkar inte ta tag i den där loggboken eller litteratuslistan som ska redovisas imorgon! skönt att vi slutar redan vid 9-halv 10 imorgon. då ska jag sitta och plugga hela dagen i skolan. för hemma gör jag inte ett piss, då landar jag i denna stolen istället.

tomorrow night blir det lagfest hemma hos systrarna Ascard. Det blir trevlig sällskap, paj och förhoppningsvis lite nya ramsor! Den där "HEEEEEJ ROBIN/ANDY/YSTAD" håller inte längre.

men vi håller!

image369

Kommentarer
Postat av: Anonym

var jätte jätte längesen man såg dig shiit.
hoppas allt är bra!
/m fucked up thing

2007-10-12 @ 12:39:17
Postat av: henrik

gud va generad jag blev... tack så för credsen :)

Saknar dej, fikan måste närma sig nåndag

Puss(K)

2007-10-14 @ 18:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback