järnoskuld

image370sitter och filosoferar med olsson. rrrräven. den är listig som en räv. men akta för att blanda ihop med röv, det kan leda till katastrofala följder!

nä men jag ska iallafall byta namn. till Maiden. som i Iron Maiden. som i oskuld. som i listig räv. DET tror jag skulle passa mig! har trots allt konstaterat att jag blivit pryd på nytt! typ. Eller kanske Molly.... som i molly mus. fan! jävla mus! en lille räv ska det va.

har så mycket att göra. men jag tar det rätt chill ändå, nu när idrottslektionen är avklarad så känner jag att jag kan njuta av livet lite. zoega, lucky strike & ananas gör denna kvällen komplett. efter att jag även fått reda på vad lantz tjänade. jag ska nog fan bli moderat.

en sak som gör att jag hinner slappna av mellan skolan och hemma är underbart lugna stunder som jag och elin bara stannar kvar i skolan och pratar av oss lite. diskuterar vardagen lite, men främst bara sitter och analyserar folk. om och om igen. en av dagens analyser var vem vi kunde se som rökare. elin hade lätt varit en rökare. iallafall om hon haft sin topp på 20-talet. med
cigaretthållare. jag passade mer som en snuskig snusare som bytar lakan var tredje månad.


Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHAHA, smutsig snusare som bytar lakan var tredje månad. du är underbar, min vän!

2007-10-18 @ 15:45:44
Postat av: henrik

Järnoskulden :) Vi får se om ditt namnförslag går igenom och vårt ord i svenska akademin ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback