pling! var det ett pling jag hörde? hörde NI plinget?

alltså det är inte okej att alla sticker nu. nu har erika stuckit till asien, för att slippa oss i tre månader. svikare. jag kommer sakna henne. kollade på vår genetikfilm idag, som jag, erika, elin och malin gjorde i ettan. ibland fick jag ont i magen av skam över att se mig shaka asset klädd i guldglittrigt. ibland fick jag bara ont i magen av att jag skrattade så att jag grät.



fjortismalin är full på kivikscider i mitt badkar



gravida erika kan inte lyfta tvn (en av graviditetens alla nackdelar) och doktor elin skrattar åt henne.



spermasara har efter ett race i magen kommit först till ägget som fortfarande sitter i håret



matmalin ska laga ihop saras "dna-recept"



erika ska föda och doktor elin hatar henne



världens sötaste unge, direkt från magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback