pokerkväll på någons gård

nä men vilken helg?

det känns fruktansvärt skönt när man verkligen gör något av de lediga dagarna. fredag lördag har ju bara varit helt fantastiska. lite högsommarvärme, krampiga brunbrända killar och beachvolleyboll i malmö låter väl inte alls dumt. fick rätt många flashbacks från beachcampen i turkiet, speciellt när jag träffade en gammal goding som jag lärde känna där nere.

på kvällen åkte jag och Malin till simrishamn och skillinge för lite fest. att dricka sig full i en fet mölla, för att sedan bada med någon nyfunnen vän i hamnen, innan övernattingen som skedde i en båt... ja, då kände man sig faktiskt riktigt levande.

jag och malin har verkligen snöat in oss i simrishamn. det var inte många timmar vi spenderade i ystad innan vi tillsammans med martin var på väg mot österlen igen. efter ett par stirriga och ångestframkallande timmar var vi två timmar försenade till en pokerturnering i vik, där både jag och malin hamnade vid finalbordet. efterfesten stod erik för. fyra timmars jag-har-aldrig, följt av nakenbad i havet och sängdags vid halv 8... jag måste bara säga det igen: vilken sjuk helg.

det behövde jag inför en fullspäckad jobbvecka, där tjugosextimmars-helgen åter igen hemsöker mig. tisdag onsdag torsdag måste jag göra något, för då är det inte jobb förrän kväll dagarna efter. jag känner mig sucky.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback