julkonsert? någon?

jag gjorde en dum sak för någon dag sen. det var väl lite av en gullig tanke från början, men det var nog bara mest dumt. jag är alltså luspank. jag har inte handlat julklappar än, inte heller nyårsblåsa. har fått låna pengar av mina föräldrar för att gå ut i malmö, där jag lyckades bli av med tvåhundra spänn. jag är väl inte helt ekonomisk, men det har helt enkelt inte gått min väg riktigt de senaste veckorna.

men jag fick för mig att jag skulle köpa en sak, så jag samlade ihop alla utländska pengar jag hade, alla outlösta vinstlotter jag hade (en på tjugo kronor, men varje krona är viktig), satte in ett par hundralappar som jag fick på posten för några veckor sen och som jag sparat till sämre tider. (Prisa skatteåterbäringen!) Fick väl ihop sisådär femhundra. Stack till Röddingebergs och köpte två biljetter för 300 till julkonserten på Scala. ringde killen som jag så gärna ville träffa igen och sa att min kompis lämnat återbud, och frågade därefter ifall han ville ta emot en biljett och rädda en ung dam i nöd. ganska kärt va. synd att han ska jobba bara.

jag vill nog egentligen inte så jävla gärna gå på konserten... iallafall inte för 300 spänn

nyårslöfte 1: lär dig ordningen för en lyckad planering

Kommentarer
Postat av: elin.

åååh, nämen babe!! din stackare!

2008-12-17 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback