resa: köbenhavn

nu kände jag att det blivit mycket bilder och lite text i min blogg. och det känns tråkigt. bilder är tråkigt. bilder suger. inte lika roligt sätt att uttrycka sig på.

men jag är ändå tvungen att bjuda på några bilder från min gårdag. jag har nämligen fått en kamera i julklapp, så nu kommer bilddagboken uppdateras flitigt. igår då ja, ja då snackade jag med en brud från trollhättan som jag träffade i sisådär två timmar för nån helg sen. hon och 4 män skulle till köpenhamn och jag paxade genast en plats i bilen. mycket öl. massa naket. kvällens ständigt återkommande samtalsämne var pattknull. jag kände mig som hemma.












Kommentarer
Postat av: erika!

Jag tycker det är kul när du har både bilder och text. Dessa bilderna mja.. jag blev nästan lite generad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback