tribute

såhär i juletid, efter att ha lyssnat på världens sämsta julradio, och efter att ha vaknat till mörker och kommit hem till mörker, så längtar jag tillbaka till sommaren. somfan. julstämningen får vänta till lucia eller tills granarna faller och kalle anka kommer in i hem och hus. iallafall, jag hade gjort vadsomhelst nästan för att ha en veckas malmöfestival framför mig. en av de bästa veckorna på året. det är aldrig sig likt, men det är samtidigt exakt likadant från år till år. ett exempel:

malmöfestivalen 2007. jag har en underbar pissfylla och jessica har knuffat mig i buskarna.



malmöfestivalen 2008. jag har en underbar pissfylla och jessica har knuffat mig i buskarna.



det blir inte sämre av att jag firar min födelsedag på båda bilderna. hela världen har vapenvila nästsista veckan i augusti.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker du framför mig som en dålig människa här!

2008-12-10 @ 10:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback