drömblogg

det är nu jag ska berätta om min pojkvän fette som fiser på söndagar och om hur sandra var en ilsken nyckelpiga som bajsade på min hand. och varför drömmer jag hela tiden om top model?!

men det är inte roligt för någon annan än mig. så jag skippar även den idén. i brist på annat smart, så har jag tänkt isolera mig lite från omvärlden idag. möjligtvis någon dag till inpå helgen. jag får ingenting gjort annars. jag sitter och klickar uppdatera på bilddagboken dagarna i ända, när det inte går något halvbra på tv. nej, nu stänger jag av min mobil, jag stänger av internet och tar mig i kragen. ni får plinga på om det är något.

förresten, tack för ett mysigt pyjamasparty igår kväll. guitar hero & notebook var ett måste en tjejkväll och jag hade glömt hur mycket intriger det fanns på högstadiet. känns konstigt att man inte längre känner människorna som man umgåtts med så länge.
 
En isoleringskväll,

så att vi kan vara fria en stund


 


Kommentarer
Postat av: Cinge

hihi visst är de underbart. ironi åt folket:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback