även en trasig klocka går rätt två gånger om dan

ibland får man faktiskt lära sig att vara glad för det lilla.

jag blev precis ledsen för att mitt marabou tog slut, men vi hade ju iallafall lite choklad hemma. det ska bli drygt att jobba 6 dagar inklusive 26-timmars helg nästa vecka, men nu har jag trots allt tre hela dagar ledigt. och visst tyckte jag att det var drygt att jobba idag, men gud vad jag är glad att jag inte jobbade på demensboendet istället för på vårdboendet. dom hade bokstavligt talat mycket skit att ha o göra med. en tant (som för övrigt är en väldigt kär och söt liten tant, vilket kanske gör det mindre äckligt) hade rullat köttbullar idag. med vad hon trodde var köttfärssås. vilken härlig överraskning när man kommer tidig torsdag till jobb.



min livsfilosofi

Kommentarer
Postat av: Jessica

Måste bara kontrollera om jag har fattat det här rätt! Rullade hon köttbullar av sitt bajs? Spelar ingen roll hur kär och söt tanten är.. det är skitäckligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback