har ni hört vad killen är cp!

jag trodde aldrig att jag skulle finna det stimulerande att torka gump. men faktiskt, jag trivs med mitt jobb. de flesta i personalen är väldigt trevliga och välkomnande. det var till och med en liten filippiner som kramade mig hejdå idag. okej, jag erkänner, själva bajset är väl en av nackdelarna med att jobba inom hemtjänsten. jag blir också väldigt lättirriterad på hur hela världen går under för tanterna och gubbarna, när exempelvis maten tar slut eller när någon annan ska bädda sängen eller när de upptäcker en myra bakom skåpet. men jag antar att det inte är någon nyhet att jag blir väldigt lätt irriterad på lättirriterade personer. chilla fan.


Kommentarer
Postat av: Erika

hahah jag var övertygad om att du skulle finna det stimulerande att torka gump! ;D

Postat av: madde

din blogg har ju nästan blivit snygg nu ;)

2008-06-30 @ 16:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback