oh what a terrible place is a pub with no beer

nu har jag skrivit ett par olika utkast om erikas nittonårsfest, men jag blev inte direkt nöjd med något och lyckades aldrig avsluta dom. gör ett nytt försök.

kvällen var sjukt fin. (ja, jag har fått för mig att ordet "fint" är det finaste ordet som finns, så skjut mig inte om det blir mitt enda sätt att uttrycka mig på.) när jag stack till tomelilla så var jag ärligt talat inte helt hundra pepp, eftersom jag visste att det fanns lite groll någonstans i bakgrunden. men det löste sig, vilket jag är väldigt glad över. alla lösningar är bra lösningar har jag hört.

i övrigt så bestod kvällen och natten av underbara mängder öl, det kändes som att man var överallt och ingenstans, det fanns chibba och sudoku och det hela kändes helt enkelt komplett.

ett litet plus kan ju påpekas att baksmällan i stort sett var obefintlig. och jag fick inga pikar från morsan efter en vimsig hemfärd. what a night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback