vi går upp på sociala, sen går vi ner på systemet

ibland undrar jag hur lång tid det tar att få en skrumplever. eller hur stor mängd alkohol man måste dricka. om det är lättare att förstöra levern med starksprit än den mildare bärsen. ibland funderar jag på hur min lever mår i sådana här tider. diskuterade det med några vänner häromdagen, vi kan ju inte må helt hundra. studentvecka + siesta + smögen och diverse andra händelser. dagen efter studenten tog det verkligen emot att inte knäcka en öl till kvällsmaten och att istället börja avvänjningen. som för övrigt inte höll mer än i ett par dagar. i smögen så kändes det som att fyllan var mitt normaltillstånd och att allt vad nyktert heter förknippas numera med pest och pina.

AA nästa? tja, kanske efter att kommande planerade events är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback