england schmengland

Men följ min blogg med bloggkoll nån gång, fubbick!



Nu tror jag att jag har gjort något, så att ni kan följa min blogg via bloggkoll. Jag är ganska oteknisk när det gäller html.

Tänkte iallafall berätta lite kort för er om vad som väntar mig i veckan. På tisdag drar jag nämligen till min kusin i London. Vad vi är säkra på att vi ska göra, är bland annat att dra på spelning på onsdag. Vi ska se Frightened Rabbit som förband och därefter gamla goda Death Cab For Cutie. Vi ska se Rainman på teater, där Josh Hartnett spelar Tom Cruises karaktär. Sen har vi tänkt åka skrillor i Hyde Park, åka båt på upplysta Themsen på kvällen och gå på Jack the Ripper-tour. Och shoppa såklart. Och dricka Guinness. Fy farao vad jag behöver den här resan efter flera sysslolösa veckor. Ska försöka plåta några fina bilder som jag kan dela med mig av när jag kommer hem.

London is fucking calling!


Kommentarer
Postat av: elin.

det här var ett bra inlägg, sara.

Postat av: elin.

okej, bara för att jag följer din blogg på bloggkoll så kunde jag se ett jättecp inlägg med bara en htmlkod och det var asfult, och det var alltså det inlägget jag kommenterade - men nejnej, nu hamnade det här istället och jag verkar mena vad jag skrev. det gjorde jag alltså inte.

2008-11-17 @ 11:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback