r-tard

alltså jag vill veta om det är fler som har samma problem som jag. jag kan sitta inne och snacka en hel kväll. när det börjar gå mot intressanta ämnen så finns det inget som hejdar. tror inte jag kan prata i hyperfart, men ja, det händer att jag känner mig vältalig när jag pratar inomhus. kan till och med få för mig att jag har telefonsex-röst. ganska sällan dock, men det kan fortfarande hända.

men så fort jag varit utomhus i kylan en stund, så pratar jag som ett jävla retard. jag vet inte vad det beror på. jag börjar läspa och kan inte uttala vissa konsonanter. jag känner mig lite lost och tappar ordförrådet. jag blir sex år igen. vad beror det på? fryser tungan så att jag inte längre kan forma ord? fryser hjärnan så att jag inte kan tänka klart i mina meningsbyggnader? alltså ibland känner jag mig fan full när det är kallt ute och jag gör ett tappert försök att föra en normal konversation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback