"vad tycker du om den?"

jag pratade med jessica i norrland för bara en liten stund sen. vi uppdaterade varandra med diverse intriger och händelser i söder samt i norr. jag öppnade mitt hjärta för henne och berättade hur stolt jag var över mitt agerande i helgen. jag var ute och roade mig i lördags och fick erbjudande från två gamla flammor (om jag verkligen har mage att kalla dom för det) att följa med dessa hem. jag tackade vänligt men bestämt nej till de båda förslagen.

ni förstår innebörden? ni som känner mig inser storheten med mitt handlande? min fyllekåta är botad! (fyllekåta? ...verkligen? fyllekåthet? ...iallafall)

Jessica var inte lika imponerad. Hon påminde mig om att alternativ ett självutnämnt sig som en ringrostig älskare och att jag själv utnämnt alternativ två till en ringrostig älskare efter diverse sadistiska lekar, som har utvecklats till traumatiska minnen.

Jessica säger:

så vi kan väl snarare dra slutsatsen att köttet inte var bra på marknaden i helgen

ja, vad har jag egentligen för höga tankar om mig själv. min fyllekåta är en del av mig, som är obotlig och som jag fortsättningsvis kommer att stå stolt över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback