så blir det höst igen

anledningen att jag knappt skriver någonting längre, är för att det inte finns någonting att skriva om. jag är ganska trött på vardagen. och helgerna. jag intalar mig själv att det händer nya, spännande saker varje vecka, men alla "nya, spännande saker" är ju precis likadana. samma visa vecka efter vecka. helg efter helg. ibland tror jag att livet tagit en ny vändning, men jag är för trygg i min vardag, så ingenting utvecklas. "har det bra som jag har det." det är för osäkert att ändra på ett fungerande system. har hamnat i en riktig slentrian. jag vill inte chansa. jag pallar inte chansa i ystad längre.

jag vill inte vänta och se vad som händer. jag vill rymma iväg någonstans. till nya människor, en främmande kultur, jag vill reboota mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback